Makkie.reismee.nl

Kroatie, Slovenie & Oostenrijk

Gmund - OOS

Reacties

Reacties

Ed

Makkebaas, Ik zie dat u weer in de bewoonde wereld bent. Oostenrijk dat is 2 keer goed trappen en je zit weer bij Joske op je eigen bank. Geniet er nog even van! Groet, Ed

manisha :P

hey kwarkie (makkie),
het is leuk he, en je zit in hele lekkere WARME LANDEN en dat is zoooo leuk en bij ons is het warme weer aan
het wegtrekken...
veel plezier nog!!!!! XD =) :P


XXXXXXXXXmanisha,,,,, je liefste nichtje !!......????

Jos

Shit ! Oostenrijk alweer..... Ik ga snel poetsen en
zet alvast wat bier koud !

Marischka

Ik ben toch blij dat ik een MOTORfiets heb....ik word al moe als is ik dit allemaal lees....hahahahhaaa....
Lui kreng dat ik ben.
Maar ik geef toe, ik vind het super dat je dit aandurft, een heel avontuur en je ziet een hoop moiie dingen.
Blijf trappen a;s je de berg op gaat, anders ga je weer achteruit en kom je nooit op tijd thuis voor de kerst. :-))

Groetjes Marischka (B&L)

viol gepollo

Hi Makkie,
You almost break te world record, je ben toch superrrrrrrrrrr. once more, geniet maar met jouw tour.
Groeten,
Violy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!